Masina avea inca numerele rosi, atunci cand am ' agatat ' prima data suportul de plastic de care vorbeam. A fost si ceva ghinion, ce e drept, dar oricum, pozitionarea lui e dezavantajoasa.
Se poate vedea in fotografiile de mai jos incidentul de care vorbeam ( se vede doar partea de jos care atarna, dar intreg suportul de plastic a fost spart si a trebuit inlocuit ).
Numarul l-am mai agatat de vreo doua ori dupa acest incident, prin parcare - deja devenise enervant - dupa care am pozitionat cat mai sus posibil acest suport de numar, si de ceva vreme nu am mai avut probleme. Sa speram ca nu se mai repeta incidentul...
Fiind singur in masina, mi-am asumat riscul sa fac o fotografie cu indicatoarele din bord: la exact 3000 rot / min, viteza in treapta a V-a era de 116 Km/h.
Revenind la suportul de numar... Dupa acest incident, m-am tot uitat la alte masini sa vad cum este pozitionat numarul din fata, si vreau sa va spun ca nu am vazut nici o masina cu numarul pozitionat atat de jos, mai ales ca in cazul nostru vorbim de un SUV mai mic. Nici macar masinile mai vechi, sau care nu au nici o pretentie de SUV sau off-road, nu au pozitia numarului din fata atat de joasa.
Iata si cateva fotografii cu solutia adoptata. Plasticul negru care se clipsa in mod normal sub numarul de inmatriculare, este acum in partea de sus. Acei 2 centimetri se pare ca sunt importanti, devreme ce nu am mai avut probleme cu parcarea langa bordurile mai inalte.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu