luni, 13 martie 2017

Costuri cartela Renault Captur

Ghinion! Am pierdut una din cartelele masinii. Citisem pe internet ca ar costa in jur de 300 - 400 lei.
Am mers la dealer in Craiova, la Redac, si surpriza! Costul era de 800 lei.
Am achitat un avans de 400 lei, cartela a venit, a fost rescrisa (schimbate codurile de acces din calculator, etc.) si am achitat si restul de 400 lei.
Partea nasoala este ca daca cineva totusi gaseste cartela pe care am pierdut-o, cu cheia mecanica, poate deschide masina, dar nu poate pleca cu ea, pentru ca nu mai e recunoscuta de masina (a fost schimbat codul de acces din calculator).
Atasez mai jos factura / deviz / ordin de reparatie:






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comportament Renault Captur pe autostrada

A venit vremea concediilor si am plecat cu Capturul la Marea Neagra, la Costinesti, impreuna cu familia - doi adulti si doi copii plus bagaj...