sâmbătă, 23 iulie 2016

A doua nemultumire la Renault Captur

Un incident neplacut, stresant chiar! Spatiul de deasupra bordului, torpedoul cel mic, cu capac, destinat cel mai probabil depozitarii ochelarilor de soare sau a telefonului mobil, uneori nu se deschide cum trebuie, si ramane blocat.
La un momentdat, a trebuit sa prezentam pasapoartele copiilor si buletinele la o trecere de frontiera, in drumul nostru catre Muntenegru. Pentru ca mai trecusem deja o granita ( cea din Bulgaria ), am decis sa lasam aceste acte ( pasapoarte si buletine ) in acest compartiment. MARE GRESEALA ! ! !
Acest mic torpedou, cu actele inauntru, pur si simplu nu a mai vrut sa se deschida.
  




O situatie penibila, sa fii cu politistul de frontiera langa tine, sa iti ceara actele la control si sa trebuiasca sa ii explici ca sunt in acel compartiment care nu vrea sa se mai deschida.
Am incercat mai multe variante: apasare usoara, apasare mai ferma, ridicarea rapida a mainii de pe capac. Nu a mers! Pozitia inclinata a parbrizului nu iti lasa foarte mult loc pentru manevre. Am incercat sa introduc prin acea mica crapatura, rama de la ochelarii de soare pentru a forta deschiderea. Nimic! Un singur lucru imi trecea prin minte: ia uite ma' pe ce am dat 12000 de euro, masina noua! :)
Dupa cateva minute de pauza, si in virtutea nervilor acumulati, i-am tras un pumn zdravan si surpriza: S-A DESCHIS!
SFAT UTIL: nu lasati lucruri de valoare in acest mic torpedou, pentru ca se poate bloca si nu il mai puteti deschide. O pereche de ochelari de soare, sau alte nimicuri de care va puteti lispi, este ok. Dar nu lasati telefonul mobil, GPS-ul, actele / buletine / pasapoarte, sa nu aveti parte de o experienta similara.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comportament Renault Captur pe autostrada

A venit vremea concediilor si am plecat cu Capturul la Marea Neagra, la Costinesti, impreuna cu familia - doi adulti si doi copii plus bagaj...